onsdag den 15. juni 2011

Anbefalding af Cream :-)

Jeg er begyndt at se mange bloggere på youtube om make-up osv.
Så er begyndt at rense min hud, bruge cream.
Sætte nogle nye festlige, hverdags, afslappede look, kan godt
lægge nogle billeder ind af nogle forskellige look :)
Tilbage til emnet, den her cream er med granatæble og jeg elsker den!
Den dufter fantastisk og den holder rigtig godt
og ens hud bliver dejlig blød.
Jeg synes os den er ret billig jeg købte den for 175 kr.  i Matas
og der er 250 ml i, så det var et rigtig godt købt :-)

2 kommentarer:

  1. Uhh også en af mine yndlings cremer den er virkelig god og dufter såååå godt! :-) Forresten en rigtig hyggelig blog! - Den må jeg da følge!

    //Frederikke -http://tankerfra.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ja det er en skøn creme, den dufter så dejligt!
    Mvh Ditte

    SvarSlet